Triceps Contact Center & Workforce Management.
Triceps het Executive Search, Coaching en Interim Bureau voor Transitie. Triceps helpt leiders en organisaties hun doelen te bereiken. Door onze matching, coaching en chief on demand schakel jij als executive of bedrijf door naar de volgende versnelling.
Triceps Contact Center & Workforce Management
Wij zijn jouw strategische partner op het gebied van Executive Search, Coaching en Interim Consultancy binnen de Contact Center branche, met als specialisme Workforce ( Engagement) Management vraagstukken.
Triceps helpt ondernemers en organisaties in elke fase van hun ondernemerschap. Niet alleen met het invullen van sleutelposities binnen de Contact Center branche. Wij zijn ook jouw sparring partner op het gebied van strategische en operationele uitdagingen en de optimalisatie van jouw WFM team en organisatie.

Be flexible and adapt to change!
Wij hebben meer dan 26 jaar internationale ervaring als het gaat om Executive search en meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van Contact Center Management, Workforce (engagement) management implementaties & proces optimalisatie in diverse sectoren en branches. Wij richten ons daarbij op de ondersteuning van de directie, de Contact Center Managers en de leiders van WFM teams.
Hoe houd je de regie over je Workforce?
Goed gedefinieerde en gestroomlijnde processen, de samenstelling van jouw WFM team en het juiste ondersteunende WFM systeem zijn daarin cruciaal. Alle drie aspecten spelen een even belangrijke rol.
De beste workforce managers zijn niet alleen verantwoordelijk voor het aansturen van het team en processen maar zijn WFM systeem technisch & vakinhoudelijk zeer kundig. De WFM Manager is naast of in samenspraak met de Contact Center Manager het aanspreekpunt voor de vele stakeholders in de organisatie.
Hoe kom je daar, wat is er voor nodig?
Triceps consultants met jarenlange internationale Contact Center en WFM ervaring in verschillende branches zijn de juiste sparring partner voor de sleutelposities zowel vast als interim. Wij helpen jou het beste te halen uit jouw contact center en je WFM team. Geïnteresseerd? Maak een vrijblijvende kennismaking om de mogelijkheden te bespreken (Telefoon 088 5000 500) of stuur ons een contact verzoek voor een kennismakingsgesprek.

Search & Match
De kracht van maatwerk, mensen en vakkennis.
Triceps Search is een intensieve speurtocht buiten de gebaande wegen naar Contact Center of WFM professionals die de koers van jouw organisatie bepalen.
Bij twijfel uit meerdere kandidaten helpen we jou middels onze job validatie methodiek objectief de juiste keuze te maken. We maken hierbij gebruik van een Fit en Match assesment.

(Team) Assesment
Bouw jij als verantwoordelijke een High Performance Team?
Wil jij de volwassenheid /effectiviteit van jouw Contact Center / WFM team vergroten. Waar liggen de knelpunten? Staat iedereen in zijn kracht? En wordt die optimaal ingezet?
Triceps biedt antwoorden op die vragen, geeft inzicht in de groepsdynamiek en werkt samen met jou en je medewerkers aan een nieuwe, op persoonlijke balans gerichte harmonie.

Interim / Consultancy
Je organisatie groeit - inhoud en ambitie moeten kloppen!
Heb je tijdelijk Contact Centre of WFM Management ondersteuning nodig om ontbrekende kennis in te vullen, of heb je gewoon af en toe een sparring partner nodig?
Groeit jouw WFM afdeling wel op de juiste manier mee, of is het beter deze anders te organiseren? Wat houdt de groei in voor de huidige operationele activiteiten?
Wij hebben de juiste senior sparringpartners! Zowel op interim basis als in de vorm van Chief on Demand.

WFM Health Check
Haal je het optimale uit je huidige WFM systeem en WFM processen?
Of is de effectiviteit afgenomen als gevolg van aangepaste en toegevoegde configuratie, CAO en business regels.
Op basis van gedegen inventarisatie sparren we samen met jou over verbeteringen en best practices die aansluiten bij jouw bedrijfsbeleid en -cultuur.

WFM Sofware Selectie
Je bent op zoek naar een nieuw of ander WFM systeem.
Er zijn veel, en soms ook zeer kostbare WFM oplossingen beschikbaar. De juiste keuze daarin maken met objectief vastgestelde eisen en een juiste balans tussen strategie, gebruikersgemak, bedrijfs -en medewerkersbelang is daarin essentieel.
De ervaren en onafhankelijke consultants van Triceps die zowel aan de klant, als aan de leveranciers zijde hebben gewerkt, begeleiden jou in het WFM software selectie traject.

WFM Implementatie
Beter vooraf investeren dan achteraf corrigeren.
Bij een succesvolle implementatie van WFM software komt veel kijken. De inventarisatie, planning en de juiste mensen betrekken is cruciaal. De toekomstvisie; 'waar staan we over 3 tot 5 jaar' is net zo belangrijk als basale dingen zoals welke activiteiten willen we forecasten en plannen en waar gaan we op rapporteren.
Triceps heeft ervaren WFM Implementatie specialisten die het traject volledig kunnen begeleiden.
Heb je hulp nodig bij een van bovenstaande vraagstukken, neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij helpen jou graag verder!
Let's introduce: Wendy Waasdorp
Een start in het internationale toerisme & loyality management hebben bij mij de fundatie gelegd voor mijn klantgerichtheid & dienstverlening. Daarnaast hebben mijn talrijke consultancy opdrachten en WFM implementatie projecten in verschillende contact center branches wereldwijd, mij een breed inzicht gegeven in organisaties in het algemeen en contact center & back office processen in het bijzonder.
Ik ben nauw betrokken en verantwoordelijk geweest voor het opzetten en managen van verschillende contact center en customer care afdelingen in Nederland; o.a. Air Miles( LMN), Cygnific (KLM), Spaarwatt (Essent). Na een veelheid van verschillende functies met als rode draad, klantcontact, Loyalty en Workforce Management, ben ik als Principle consultant bij Genesys 14 jaar lang eindverantwoordelijk geweest voor proces optimalisatie consultancy opdrachten en meer dan 30 succesvolle WFM implementatie projecten wereldwijd (EMEA, APAC & USA). Daarbij heb ik alle facetten van de WFM implementaties zelf aangestuurd en uitgevoerd.
De branches waarin ik ervaring mee heb zijn; Telecom, Verzekeringen, Banking, Utilities & Luchtvaart. Enkele van mijn klanten waren; Swisscom, Emirates National Bank (ENBD), Rabobank, Nationale Postcode Loterij, Mercedes Benz, Talanx-HDI, Safaricom, Swedbank, Vattenfall.


Let's introduce: Frank Weegink
"Passion for People and Performance”. Als business coach en consultant help ik mensen en organisaties bij het ontwikkelen van meer werkplezier en effectiviteit. Dat doe ik pragmatisch en co-actief: samen zaken in beweging zetten. Zo komen nieuwe inzichten, resultaten en prestaties binnen bereik.
Door jarenlange ervaring, tot op management board niveau van (grote) internationale organisaties, ken ik de dynamiek en uitdagingen van leidinggevenden.
Ik ben behalve coach, ook hun sparring partner voor Strategisch management en leiderschap, Project- en Change management, Customer Service en Lean Operations Management.
Klant Ervaringen

Bij de zoektocht naar een nieuwe functie heb ik de begeleiding van Triceps als zeer professioneel ervaren. Zowel de coaching als de begeleiding tijdens het gehele traject waren van een zeer hoog niveau en hebben mij zeer geholpen een passende functie te vinden, dit ook nog eens binnen de door mij gestelde termijn van een half jaar.
S.J.B.
CFO

Als eindverantwoordelijke is het proces van afscheid nemen niet nieuw, het is een onderdeel van je functie. Echter deze keer nam ik afscheid! Afscheid van mensen maar ook een stukje van mijzelf. Waarom Triceps? Als mens en professional stond ik centraal! Door kritisch te kijken naar mijzelf als ‘merk’ en te investeren zit ik weer helemaal op mijn plek.
M.T.
Director

Discovering opportunities for growth. Om je ambitie te verwezenlijken is kennis van zaken een vereiste. Met de komst van Marc ontstond er momentum vertaald naar een duidelijke door de markt herkenbare strategie / product ervaring voor partners en klanten. Commitment, drive en passie zijn de woorden die ik hierbij deel – oprechtheid een vanzelfsprekendheid. Marc bedankt.
T.S.
Owner / CEO
White paper: High Performance Teams
In dit white paper voor leiders en managers delen we:
✓ De kenmerken van falende en winnende teams.
✓ Waarom het ene team een succes is en het andere een mislukking.
✓ Hoe je als verantwoordelijke een High Performance Team bouwt.
