Chief on Demand - Van ‘op de loonlijst’ naar ‘on demand’.

Chief on Demand - Van ‘op de loonlijst’ naar ‘on demand’.

Overal gaan we van bezit naar gebruik. Dat werkt voortaan ook voor Business Teams. Gewoon de juiste expertise kunnen bijschakelen als nodig is. Van ‘op de loonlijst’ naar ‘on demand’. Wel de kunde en de loyaliteit, niet de kosten! Dat mag je verwachten van een  Chief on Demand.
Geïnteresseerd? Maak een afspraak met Marc Timmermans om de mogelijkheden te bespreken (telefoon 088 5000 500 of mobiel 06 2638 2019). Of stuur ons een contact verzoek voor een kennismakingsgesprek.
In our simplified view of the world the basis of success
Invite us to have a look and we will produce quick reality check and a solid path forward. Opening up new markets through innovative thinking covering Africa, Middle East and Asia.
Haal het maximale uit je interne en externe communicatie

Marketing

Voor het moment dat je e-Commerce wil inzetten. Succesvolle e-Commerce & Omni-channel ondernemer/manager die in staat is de vertaalslag te maken vanuit de Customer Journey analyse naar de (digitale) retail & e-Commerce solutions.
comms

Communications

Haal het maximale uit je interne en externe communicatie. Het speelveld voor organisaties en merken is zo complex geworden dat het tempo van de veranderingen nauwelijks is te overzien. Achterblijven is geen optie. Wat besteedt je uit?
Geïnteresseerd? Maak een afspraak met Marc Timmermans om de mogelijkheden te bespreken (telefoon 088 5000 500 of mobiel 06 2638 2019). Of stuur ons een contact verzoek voor een kennismakingsgesprek.

Succesvol Business Development door mensen en culturen te verbinden

Mijn jarenlange ervaring met eindverantwoordelijke posities in internationale Sales, Marketing en Business Development heeft geresulteerd in een waardevol en extensief netwerk van organisaties en business leaders in Europa, Midden – Oosten, Azië en Afrika.

Als consultant, investeerder en C-level Executive in de internationale energie-, en kapitaalgoederenmarkten ligt mijn toegevoegde waarde in Business Development, Sales, Innovatie en Groei. Ik haal er veel voldoening uit om een (scale up) organisatie, op basis van een scherpe analyse van een groeistrategie te voorzien en de eventuele veranderingen aan te sturen die leiden tot het realiseren van de gestelde doelen. Het onderkennen & overbruggen van culturele verschillen in combinatie met een scherpe business sense zie ik als mijn kracht bij het internationale zakendoen.

Acterend vanuit Dubai en Nederland ondersteun ik als consultant en Chief on Demand graag organisaties die resultaten willen boeken met hun internationale expansieplannen.

International Business Development

A specialist in helping companies to ramp up their eCommerce capabilities.

Proven track record as a successful e-commerce and omni-channel entrepreneur/manager who is capable of translating customer journeys into (digital) retail and e-commerce solutions while maintaining oversight on strategic, organizational, and financial consequences. Retail brands and organizations are increasingly facing e-commerce and omni-channel issues with significant implications for internal disciplines. Obtaining consent from and fostering cooperating with existing external retail and business partners is a critical factor in success. Potential channel conflicts and cannibalization risks are an ever-present challenge that often result in e-commerce strategies being postponed at the risk of missing the boat. Well-known (franchise) examples of this include Bart Smit, HEMA, Intertoys, and V&D.

Is your organization facing similar changes and would you like temporary management assistance? With years of experience and in-depth knowledge of the conversion funnel, digital landscape, and the dynamics and financial ramifications of e-commerce/omni-channel, our Chief on Demand Christa Bosman is the ideal manager for this process. With he talent for assessing organizational relationships, Christa can make any necessary (temporary) adjustments to strategy and has a natural ability to inspire and motivate people.

Haal het maximale uit je interne en externe communicatie

Bob adviseert mensen, merken en organisaties die zich voorbereiden op veranderingen in technologie, werk en communicatie. Het speelveld voor organisaties en merken is zo complex geworden dat het tempo van de veranderingen nauwelijks is te overzien voor leiders. Achterblijven is geen optie, maar hoe weet je dat je de juiste mensen hebt en dat ze doen waar je als bedrijf en merk voor staat? Wat doe je zelf, wat besteed je uit? Hoeveel budget moeten je alloceren en hoe meet je het rendement? Wat doe je als het mis gaat? Eén negatieve tweet kan funest zijn voor je merk. Zeker als het ‘viral’ gaat. Wie is verantwoordelijk voor crisismanagement en hoe kom je er sterker uit? Reputatieschade kun je niet altijd vermijden, maar je kunt je er wel goed tegen wapenen.
Bob Hekkelman heeft een brede ervaring met communicatiemanagement in een internationale en multiculturele omgeving. Specifieke aandachtsgebieden zijn;

  • Het optimaliseren van digitale marketing en communicatiestructuren en processen
  • Het creëren van ‘value propositions’ voor merken en organisaties
  • Ontwikkelen & acquireren van relevante kerncompetenties
  • Multi Channel Communicatieadvies, budgettering en ROI
  • Selectie, beoordeling, contractonderhandeling met externe bureaus
Wat is er mooier dan vraagstukken bespreken en met elkaar oplossingen bedenken, hoe lastig of onmogelijk die ook lijken?  Bij Artsen zonder Grenzen, Fokker en Vanderlande heb ik oa. ervaren dat teamdynamiek, de juiste mensen op de juiste plaats, coachen en verbinden (zowel binnen als buiten de eigen organisatie) van onschatbare waarde zijn, en niet alleen in een cross-culturele omgeving. Daar ligt mijn passie om mensen te stimuleren en te motiveren, verandering te coachen, teams te bouwen of de juiste vrouw of man te vinden.

Gedurende vele jaren heb ik internationale en op export gerichte ondernemingen geleid. Veel gereisd en ook gewoond in Azië en Zuid-Amerika. Ik heb ervaren dat organisaties, die uitdagingen met lef aangaan en in staat zijn wendbaar en proactief te reageren op snelle markt- en  technologische veranderingen het meest succesvol zijn. Door de juiste mensen en ervaringen te verbinden en perspectief te bieden. Door marktdynamiek intern te vertalen naar ondernemerschap en slagvaardigheid van de organisatie. Waarbij processen, innovatie, herstructurering en supply chain strategische schakels zijn van groei en waardevermeerdering.

Hier komen mensenkennis en business intuïtie bij elkaar. Een krachtige combinatie die het verschil maakt. Een ervaring die ik als consultant en ook als CCO chief-on-demand graag deel om bij te dragen aan het succes van iedere onderneming en haar mensen.

De wereld verandert. We zijn verbonden met alles en iedereen. De druk van technologische vooruitgang is voelbaar, nu meer dan ooit. De impact van ‘Always Connected’ door mobile, big data, internet of things maar ook social media is onomkeerbaar. De technologie verandert en onze reikwijdte neemt toe. Zijn dit de ingrediënten voor digitale transformatie? Het antwoord is ‘Nee’. Het succes van digitale transformatie en bedrijfsvoering wordt bepaald door Focus, Acceptatie en Samenwerking. De klant staat hierbij centraal. Technologie is een middel in een samenleving waar digitaliteit ons verbindt.

Al bijna 26 jaar succesvol in de ICT/Telecommunicatie (nationaal & internationaal) door het samenwerken met en verbinden van getalenteerde professionals. Succesvol door het delen van passie en het erkennen/herkennen van de mens achter de professional.

Als digitale transformatie, business creation hoog op uw agenda staat dan nodig ik u uit voor een gesprek.

Onze CoD’s

Zie ons als jouw vaste sparringpartner in een snel veranderend werkveld. Onze mensen zetten al hun kennis, kunde en ervaring in om jou en je organisatie te helpen om jouw doelen te bereiken.